Облаштування території закладу та розташування приміщень є безпечними.

             Здобувачі освіти мають рівні можливості в реалізації права на освіту.

         Заклад освіти забезпечений практичним психологом, вчителями-дефектологами, іншими фахівцями для реалізації навчання.

         У закладі освіти забезпечується корекційна спрямованість освітнього процесу.

         Педагогічні працівники застосовують форми, методи, прийоми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

        У закладі освіти налагоджено співпрацю педагогічних працівників з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами (створення команди психолого-педагогічного супроводу, розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами, індивідуального плану корекційної роботи, соціального паспорту учня).

       Враховані потреби всіх учасників освітнього процесу.

       Заклад освіти облаштований пандусом, кнопкою виклику.