В перший день весни, у нашому закладі відбулася акція "Візьми комплімент та передай наступному" присвячена Міжнародному дню компліментів.

Спробуйте бути хоча б трохи добрішими – і ви побачите, що будете не в змозі зробити поганий вчинок...

Напевно кожен погодиться із твердженням, що найцінніше, що має людина – здоров’я. Тому з метою популяризації серед учнів здорового способу життя, а також з метою формування свідомого та відповідального ставлення до особистої в школі проходив Тиждень сприяння здорового способу життя.

Протягом тижня у нашому закладі школи, пройшли профілактичні заходи щодо безпечної поведінки в інтернеті. психологічна служба школи провела виховні години з учнями  на тему «Безпека в Інтернеті». Їх мета – розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет, розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навики, пам’ять, виховувати любов до родини, навколишнього світу, етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями.

Під час зимових канікул практичним психологом школи був проведено інтерактивне заняття для педагогів « Давайте жити дружньо». Мета заняття згуртування педагогічного колективу та покращення психологічного клімату серед педагогів.

До Міжнародного дня боротьби з насильством щодо  дівчат, у нашому закладі пройшла акція "Біла стрічка", як символ захисту жінок від насильства та дискримінації.

З метою формування в учнів загальнолюдських моральних цінностей, задля пропаганди принципів терпимості та розвитку толерантних відносин між дітьми у нашій школі пройшов Тиждень толерантності. На веселих емоціях пройшла акція «Подаруй посмішку»;  колективно створювалося полотно «У країні добрих справ»; з цікавістю пройшов керований перегляд мультфільмів про добро. Проведені заходи дали можливість ще раз переконатися, що у світі діють закони добра, терпимості, чесності, щирості, співпереживання та любові, а толерантність врятує світ.

З метою ознайомлення учнів із поняттям "шкідливі звички", вироблення негативного ставлення до куріння, уживання алкогольних напоїв, наркотиків тощо; виховування почуття відповідальності за збереження свого здоров’я у нашому закладі пройшов Тиждень профілактики шкідливих звичок. Було проведено бесіди та години спілкування на дану тематику, інтерактивне заняття «Все в твоїх руках», керований перегляд відеоролику «Вплив шкідливих звичок на здоровя». Учні свідомо віднеслися до даної тематики та пообіцяли дбайливо ставитися до свого здоровя.

У рамках проєкту "Завжди поруч" психологічною службою школи була проведена ресурсна зустріч під назвою "Дружня розмова за чашкою чаю". Мета заняття навчити долати негативні переживання та використовувати власну енергію для продуктивної діяльності.

З 17  по 21 квітня у нашому закладі пройшов Тиждень психології. Були проведені різноманітні заходи: виготовлення листівок-побажань, перегляд відеоролика « Хто такий психолог», виставка літератури з психології «Мистецтво спілкування», онлайн – квести, конкурс малюнків «Щастя очима дітей» та ін. З робіт учнів, стало зрозуміло, що щастя для них це перемога України, мирне небо та поруч рідні люди!

У рамках проєкту «Завжди поруч» 4 квітня відбулася зустріч практичного психолога з педагогами школи на тему «Як зарадити собі в стресовій ситуації та повернутися до ефективної роботи». Протягом заняття вчителі та вихователі закладу підвищували свій рівень стресостійкості; опановували сучасні техніками і прийомами для того щоб залишатися стійкими під час війни.

20 березня до Всесвітнього дня щастя у нашому закладі освіти пройшов фоточелендж «Моменти щастя», де діти ділилися своїми фото, де вони усміхнені та щасливі. Дана акція викликала море позитивних емоцій, як у дітей так і у педагогів.

З 13 по 17 березня у нашому навчальному закладі пройшов тиждень профорієнтації. Був проведений серед учнів молодшої  ланки конкурс малюнків «Ким я хочу стати», учні активно брали участь та відтворювали на своїх малюнках професії своїх мрій. Серед учнів старших класів відбулася діагностична робота на тему «Яка професія мені підходить». Також відбувся керований перегляд відео, де діти дізналися нові професії та ті види професійної діяльності, які зараз популярні на ринку праці.

1 березня у нашому закладі до Дня компліменту пройшла позитивна акція «Солодкий комплімент». Учні ділися солодкими тістечками – компліментами зі своїми друзями та однокласниками. Акція пройшла з веселими та надихаючими емоціями.

 17 лютого – у Міжнародний День спонтанного прояву доброти, педагоги провели виховні заходи прояву доброти з надією, що у серцях людей прокинеться той світлячок, який буде дарувати доброту щодня.

 У рамках проєкту «Завжди поруч» відбулася щотижнева зустріч практичного психолога з педагогічними працівниками закладу школи з метою підвищення їх ментального здоров’я та формування навичок кризової взаємодії з дітьми в умовах травматичних ситуацій.

Щороку 14 лютого відзначається День Святого Валентина. Напередодні свята у нашому навчальному закладі відбувся майстер-класи по виготовленню вітальних листівок. Цього дня запрацювала «Пошта Валентина», де кожен бажаючий отримав можливість відправити лист-валентинку з теплими і приємними словами будь-кому, хто навчається або працює в нашій школі.

9 лютого психологічною службою школи було проведено День Безпечного Інтернету. Метою Дня безпеки в Інтернеті є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій. В рамках цього дня діти школи ознайомилися з правилами безпечної роботи в Інтернеті. Молодші учні школи мали змогу взяти участь в акції « За Інтернет  безпечний ми» та в онлайн-квесті «Просторами Інтернету».

Щорічно в останню неділю січня світова інтернет-спільнота відзначає Міжнародний день без Інтернету, головна мета якого повністю відволікти людей від комп'ютерів і глобальної мережі хоча б на один день, щоб прожити цей день виключно в реальному світі, поспілкуватися з іншими людьми виключно наживо або присвятити його своєму улюбленому хобі. До цього дня наші вихованці вирішили відвідати бібліотеку, де познайомились із новинками сучасної літератури та зрозуміли, як важливо спілкуватися «наживо».

Домашнє насильство ‒ діяння (дії або бездіяльність) фізичного, сексуального, психологічного або економічного насильства, що вчиняються в сім’ї чи в межах місця проживання або між родичами, або між колишнім чи теперішнім подружжям, або між іншими особами, які спільно проживають (проживали) однією сім’єю, але не перебувають (не перебували) у родинних відносинах чи у шлюбі між собою, незалежно від того, чи проживає (проживала) особа, яка вчинила домашнє насильство, у тому самому місці, що й постраждала особа, а також погрози вчинення таких діянь.

Якщо Ви зіштовхнулися з насильством
(фізичним, сексуальним, психологічним чи економічним) –
зверніться по допомогу!

 

Якщо Ви опинилися в ситуації домашнього насильства або стали його свідком
‒ телефонуйте: 

З 25 листопада до 10 грудня проходила щорічна акція “16 днів проти насильства” основною метою акції є привернення уваги громадськості до актуальних для суспільства проблем подолання насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми та жорстокого поводження з дітьми, гендерного насильства та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків. У нашій школі було проведено низку заходів: тренінги, бесіди, анкетування та акцію «Синя стрічка», «Дякую волонтерам».

18 листопада – Європейський день  захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства. Сексуальне насильство над дітьми – прихована проблема, точну кількість потерпілих установити надзвичайно складно. За оціночними даними Ради Європи, кожна п’ята дитина страждає від різних форм сексуального насильства. Сексуальне насильство є болючою темою й у мирний час, проте під час війни проблема загострюється. З кожною звісткою про звільнені території, на жаль, стає відомо про нові випадки сексуального насильства російських окупантів над українками та українцями.

З питань сексуального насильства можна звертатися до таких служб :

Нацполіція 102

Офіс Генерального прокурора: за телефоном 0 800 507 001

за телефоном 096 755 02 40 (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal)

через сайт https://www.warcrimes.gov.ua/

через телеграм-боти: @stop_russian_war_bot або @war_crime_bot

 

електронною поштою conflict2022.ua@gmail.com

У рамках відзначення Міжнародного Дня толерантності, з 14 по 18 листопада 2022 року, у нашій школі проведено відповідний тематичний тиждень. Психологічною службою школи було проведено виховні години  спрямовані на розуміння необхідності реалізації принципів толерантності в суспільстві, потребу злагоди, повагу до інших людей, їхніх думок, дотримання своїх переконань і визнання такого ж права за іншими. Було проведено анкетування «Наскільки ви толерантні», відбувся керований перегляд відеороликів та мультфільмів на дану тематику. У ході проведених заходів учні школи змогли зрозуміти, наскільки важливо бути толерантною людиною у наш час та за допомогою різних цікавих вправ зуміли підняти свій настрій.

З метою профілактики вживання дітьми шкідливих звичок та сприяння здорового способу життя психологічною службою школи з 17 по 21 жовтня пройшов Тиждень профілактики шкідливих звичок, протягом якого було проведено виховні години, бесіди, тренінги. Учні молодших класів переглянули мультфільми про здоровий спосіб життя, організовано конкурс малюнків «Я за здоровий спосіб життя». Маємо надію, що Тиждень запам’ятається школярам і шкідливим звичкам не буде місця в їхньому житті.

В рамках Всеукраїнського тижня з протидії булінгу в нашому закладі з 12 вересня по 16 вересня  2022 року було організовано та проведено ряд  корисних заходів, які спрямовані на інформування учасників освітнього процесу про шкільний булінг та запровадження адміністративної відповідальності за вчинення булінгу (цькування),  формування в суспільстві нульової толерантності до цього явища.   Було організовано та проведено ряд цікавих та корисних заходів. Зокрема: для учнів молодших класів: імітаційна гра «Якщо тебе ображають» та керований перегляд мультфільму «Вірте у любов, вірте у Різдво»; для старших класів  тренінгове заняття «Вирішуємо конфлікти мирним шляхом» та продемонстрований соціальний відеоролик "Стоп булінг" с подальшим його обговоренням. Також відбулася виставка малюнків «Зупинемо боулінг разом». Здобувачи освіти почули інформацію про види булінгу, міри покарання, навчилися  відрізняти булінг від звичайного конфлікту, вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом.

Проєкт «Українцям про ЄС» здійснює інформаційну

кампанію, спрямовану на запобігання торгівлі людьми під час війни.  

 

Метою кампанії є привернення уваги людей до ймовірних ризиків,  пов’язаних  з переїздом з охоплених війною регіонів, пояснення основних правил безпеки під час пошуку житла, транспорту, роботи. Адже надзвичайна уразливість людей може призводити до різних форм шахрайства та експлуатації, і навіть до випадків торгівлі людьми.

 

Гаряча лінія з консультування мігрантів 527.

Працює щодня з 8:00 до 20:00 ожна телефонувати анонімно та безкоштовно з мобільного телефону в Україні)

 

 

У рамках кампанії розроблено низку інформаційних матеріалів, які допоможуть внутрішньо переміщеним особам уникати цих ризиків.  

Серйозні потрясіння такі, як війна, коли багато громадян України втратили рідних та близьких людей, житло, роботу  - сприяють збільшенню випадків домашнього насильства.

Домашнє насильство - діяння (дії або бездіяльність) фізичного, сексуального, психологічного або економічного насильства, що вчиняються в сім'ї.

Під час війни від домашнього насильства найбільше страждають

традиційно вразливі категорії - жінки, діти, люди похилого віку, особи з інвалідністю, вимушені переселенці.

Домашнього насильста можна уникнути, якщо жертва не буде мовчати!

 

У випадках домашнього насильства можна звертатися за наступними телефонами:

 

Попередження домашнього насильства      1547

Цілодобовий телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї     044 451-5-45

Сумський телефон довіри (цілодобово) 0542(33-40-50)

Сумський обласний кризовий центр (з 8.00 до 17.00) 

0542(60-18-58)

Сумський міський кризовий центр  0542(62-18-34)

КЛІНІКА ДРУЖНЯ ДО МОЛОДІ 0542 (32-72-00)

 

Для підлітків (телефон довіри)  0542(65-88-89)

З 18 квітня по 23 квітня 2022 року психологічною службою був проведений тиждень присвячений психології, мета якого збереження і зміцнення психічного здоров'я учасників освітнього процесу. В рамках проведення Тижня психології була оголошена виставка малюнків "Моя мрія".

З молодшими учнями було проведене онлайн заняття для відновлення життєвої енергії і віри в майбутнє «Україна в Сердці».

Протягом тижня психологічною службою було задіяно пед.колектив у формі тренінгового заняття під назвою «Дистанційне чаювання» спрямоване на зняття напруги, переключення уваги від подій, які наразі турбують кожного українця. Також було проведено безліч цікавих психологічних ігор, вправ, мульт-хвилинок та акцій.

Міжнародний день безпечного Інтернету для дітей (SID) – це подія, яка проходить у лютому кожного року. Цей день популяризує безпечне та відповідальне використання Інтернету дітьми та молоддю. 8 лютого 2022 року психологічною службою було проведено інформування учасників освітнього процесу, щодо безпеки в мережі інтернет.

 

https://www.youtube.com/watch?v=zPIXOPDGRAY

В Україні щорічно з 25 листопада за 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства» з нагоди відзначення:

• 25 листопада – Міжнародного дня  боротьби за ліквідацію насильства над   жінками,

• 1 грудня - Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом,

• 2 грудня - Міжнародного дня боротьби за скасування рабства,

• 6 грудня - річниці з дня “Монреальської різанини”,

• 3 грудня - Міжнародного дня людей з обмеженими фізичними можливостями,

• 5 грудня – Міжнародного дня волонтера,

• 10 грудня - Міжнародного дня прав людини.

Наш освітній заклад теж приєднався до цієї акції. Учасники освітнього процесу були залучені  у різних заходах. З нагоди  Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства над жінками було проведено  відеолекторій на тему «Ми проти насильства»,  соціальної реклами «Стоп насильству», організовано анкетування учнів 7-10 класів щодо  виявлення насильства в сім’ї та школі.  До Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом  відбулась акція «Ми за майбутнє без ВІЛ», з учнями 8-10 класів здійснено інтерактивне заняття «Люди з ВІЛ серед нас». У рамках проведення Міжнародного дня  боротьби за скасування рабства  продемонстрований фільм «Станція призначення життя» з подальшим його обговоренням. Приурочений Міжнародному дню  людей  з обмеженими фізичними можливостями  під керівництвом соціального педагога учні молодших класів переглянули мультфільм «Хлопчик та песик». До річниці з дня “Монреальської різанини» учнями старшої школи було створено плакат «Ми проти насильства».  У  Міжнародний  день прав людини проведено квест «Найкращі правознавці школи» ,  переможцями якого стали учні 10 класу.   Під час проведення  акції «16 днів проти насильства» на стенді постійно оновлювалась корисна та цікава інформації.

 

Проведені заходи  спонукали до аналізу власних дій, вчинків. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов'язків, а також шанобливому ставленню до людей (дітей) з інвалідністю, ВІЛ.

 

Тиждень толерантності

16 листопада є Міжнародним  днем толерантності, тому  відповідно до плану роботи КЗСОР «Косівщинська СШ»на 2021/2022 навчальний рік з 15 по 19 листопада 2021 року у закладі відбувся Тиждень толерантності.

Тиждень толерантності – це не просто формальна подія для підвищення загальної обізнаності, а дієвий інструмент, що сприяє створенню здорової психологічної атмосфери у школі та запобігає насильству.

 

Впродовж Тижня робота спеціалістів психологічної служби була спрямована на формування в учасників освітнього процесу принципів терпимості, доброзичливості, взаємної поваги, почуття доброти, чуйності, милосердя, гуманності та мирного співіснування.

 

В рамках Тижня працівниками психологічної служби  проведено заходи:

 

• оформлення інформаційного стенда присвяченого Тижню Толерантності;

 

• серед учасників освітнього процесу проведення голосування «Найдобріший учень», у           якому почесний титул отримала учениця 7 класу – Миненко Кристина;

 

• опитування «Риси толерантної особистості» (учні 7-10 класів);

 

• учнями старших класів створення плакату «На доброму серці тримається світ»;

 

• відкриття виставки книжок «Гарні зернятка – добрі сходи»;

 

• для учнів 1-4 класів організовано перегляд мультфільмів про добро, терпіння, порозуміння у світі;

 

• проведення арт – тренінгу «Якого кольору толерантність»(для молодших школярів);

 

• інтерактивне заняття для старших класів «Толерантність врятує світ»;

 

• надання інформації для сприяння довірливих відносин між дітьми та батьками

 

 – «11 речей, які не можна забороняти дітям» та «Поради психолога для батьків підлітка» (Viber).

 

Упродовж Тижня толерантності всі учні школи брали активну участь в заходах.

 

Оцінюючи проведення Тижня толерантності, можна зробити висновок, що усі заходи позитивно вплинули на учнів,  дали можливість ще раз переконатися, що у світі діють закони добра, терпимості, чесності, щирості, співпереживання та любові, а толерантність врятує світ.

 

 

ТИЖДЕНЬ ПРОФІЛАКТИКИ ШКІДЛИВИХ ЗВИЧОК

 

З метою підвищення рівня обізнаності школярів щодо збереження власного здоров'я, профілактики шкідливих звичок та сприяння здорового способу життя з 01 по 05 листопада психологічною службою закладу було проведено Тиждень профілактики шкідливих звичок. У рамках тижня відбулися різноманітні заходи:

 

для учнів молодших класів - перегляд мультфільмів про здоровий спосіб життя та виставка малюнків «Здоров'я очима дітей»;

 

для учнів старших класів  продемонстроване відео про шкоду фастфуду «Не байдуже», презентацію «Ми за здоровий спосіб життя» та проведено вікторину «Молодь обирає здоров’я!».

 

Проведені заходи спонукали дітей замислитись про  наслідки та стан здоров’я  до яких призводять шкідливі звички. Учні усвідомили, що найбільша цінність людини в житті – це здоров’я, яке потрібно берегти!

 

                          ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ

 

 З 27 вересня по 1 жовтня 2021 року в КЗСОР «Косівщинська СШ» відбувся Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу. Протягом тижня психологічною службою були проведені заходи спрямовані на інформування учасників освітнього процесу про поняття «булінг», його різновиди та профілактику цього явища в закладі освіти, інформування учасників освітнього процесу про запровадження адміністративної відповідальності за вчинення булінгу. Було організовано та проведено ряд цікавих та корисних заходів. Зокрема: Ø на стенді розміщувалася інформація стосовно булінгу; Ø з учнями молодших класів відбувся перегляд мультфільмів, які допоможуть запобігти булінгу серед дітей: - «Не треба ображати друзів», - «Жив собі чорний кіт», - «Про пташок»; Ø з учнями 8-10 класів проведено тренінг «Мій світ без булінгу». Результатом проведення заходів: у учнів формується здатність протистояти булінгу, навігації ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, створенню особистості мирної стратегії поведінки у конфліктах, запобіганні насильству в учнівському середовищі.

10 вересня - Всесвітній день запобіганню самоушкоджуючої поведінки. Відповідно до річного плану роботи фахівці з психологічної служби 10 вересня у школі була організована та проведена акція «Феєрія бульбашок», присвячена Всесвітньому дню запобігання самоушкоджуючої поведінки. 

  Сьогодні урочистий і важливий день, день старту до нових відкриттів і великих знань. Психологічна служба вітає з Днем Знань і бажаємо учням посидючості за партою і уваги на уроках, веселого настрою і дзвінкого сміху на перервах, чудових ідей і захопливих занять, високих оцінок і гідних перемог.

Міжнародний день протидії булінгу відзначається у всьому світі 4 травня

     Булінг – це форма насильства у вигляді травлі, бойкоту, насмішок, дезінформації, псування особистих речей, фізичній розправі тощо. Це явище може мати різні форми та проявлятися у різних ситуаціях.

Булінг може бути:

Фізичний – штовхання, бійки, підніжки, нанесення тілесних ушкоджень тощо.

Економічний – крадіжки, пошкодження чи знищення одягу та інших особистих речей жертви, вимагання грошей тощо.

Психологічний – поширення образливих чуток, ігнорування, погрози, жарти, шантаж тощо.

Сексуальний – принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, прізвиська та образи сексуального характеру, зйомка відео у переодягальнях, сексуальні погрози, поширення образиливих чуток тощо.

Кібербулінг – приниження за допомогою інформаційно-комунікаційних засобів: мобільних телефонів, інтернету тощо (пересилка неоднозначних фото, обзивання телефоном, зйомка на відео бійок чи інших принижень і викладання відео в мережу, цькування через соціальні мережі).

     Якщо у Вас виникли питання, Ви потребуєте підтримки чи поради з питань протидії булінгу, зверніться за консультацією на Національну дитячу гарячу лінію: 116 111 (з мобільного) або 0 800 500 225 (зі стаціонарних телефонів). Дзвінки безкоштовні та конфіденційні.

 

 

       Вже традиційно, з 19.04 по 23.04.2021 року, у нашому закладі освіти  пройшов Тиждень психології під гаслом «Кожна людина – Всесвіт». Метою проведення тижня є  розширення знань учнів, батьків  та педагогів про науку психологію, розуміння внутрішнього світу, активізація пізнавальної активності учнів, прагнення до самопізнання, пропаганда навичок конструктивного спілкування, розкриття творчого потенціалу здобувачів освітнього процесу, створення позитивного емоційного настрою.

       У рамках тижня практичним психологом та соціальним педагогом проводились заходи, що охоплюють різні види діяльності: конкурси, акції, тренінгові заняття, анкетування, виставки плакатів та психологічної літератури. Кожен день проходив під різним гаслом: понеділок — «Коли людина — Всесвіт», вівторок - «День спілкування», середа – «Твори та дій, навіть якщо боїшся програти», четвер – « Колір моєї душі», пятниця - «Подаруй посмішку».
    Під час проведення Тижня психології діти контактували між собою, з педагогами, що допомогло їм розширити власний соціальний досвід, розвинути навички спілкування, підвищити рівень довіри між всіма учасниками освітнього процесу, отримати відчуття товариськості, взаємодопомоги, підтримки ближнього, доброзичливості.

7 квітня 2021 року з метою формування у школярів навчально- пізнавальних мотивів, розвитку творчого мислення, розширення знань про світ професій в нашому освітньому закладі був проведений  профорієнтаційний квест «Мандрівка містом майстрів» для учнів 7- 10  класів.

     Протягом квест-гри діти рухались згідно маршрутного листа, на кожній з шести станцій вони виконували завдання,  отримуючи  певну кількість балів. Наприкінці гри бали були підсумовані, завдяки чому визначився переможець. Найкращим знавцем професій та володарем грамоти став 9 клас.

   Після проходження квесту діти отримали  внутрішню мотивацію, знання та сфокусували свою увагу на виборі професії. 

   Тож нехай майбутні професії наших школярів принесуть їм радість, моральне й духовне задоволення, адже вдало обрана професія – ключ до успіху.

 

 

21 січня – Міжнародний день обіймів

     Обійми люблять всі – і діти, і дорослі, і навіть тварини. Це не тільки дуже добре, але дуже корисне для здоров’я свято. Адже, як встановили лікарі, обійми (причому не тільки з людиною, але також з тваринами або просто іграшкою):

·         нормалізують артеріальний тиск, так як від дотиків активізуються тільця Пачіно (так називають рецептори тиску), які посилають сигнал блукаючому нерву;

·         покращують самопочуття завдяки виробленню окситоцину;

·         попереджають серцеві захворювання, так як дотик до іншої людини знижує стрес;

·         допомагають у боротьбі з фобіями;

·         впливають на інтелект: щоб дитина виросла розумною, обіймати її потрібно не менше 7 разів на день.

    Навіть дорослій людині необхідно мінімум 4 обійми на день, причому чим вона старша – тим більше обіймів їй треба для нормалізації душевного і фізичного самопочуття.

 

     Обійми супроводжують нас протягом усього життя. Ми обіймаємо друзів і рідних при зустрічі, після розлуки, обіймаємо один одного, щоб виразити свою радість і вдячність. Приємно те, що святкування 21 січня не потребує ніяких матеріальних витрат. Вам варто лише щедро нагородити своїм теплом усіх, кого вважаєте за потрібне. Вітаючи з святом, подаруйте своїм близьким і коханим людям обійми на знак теплого ставлення до них, нагадавши тим самим про свої щирі теплі почуття.

 

     Щорічно в Україні з 25 листопада за 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція “16 днів проти насильства” з нагоди відзначення:

  • 25 листопада - Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства над жінками,
  • 1 грудня - Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом,
  • 2 грудня - Міжнародний день боротьби за скасування рабства,
  • 6 грудня - річниці з дня “Монреальської різаніни”,
  • 10 грудня - Міжнародного дня прав людини

     Мета акції - привернення уваги суспільства до проблеми подолання насильства в сім'ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

       Всеукраїнську акцію "16 днів проти насилля" в закладі освіти розпочато з акцій для учнів молодих класів «Долоньки не для біття». Діти малювали свої ручки, разом з практичним психологом та соціальним педагогом добирали варіанти питань - а для чого ж тоді потрібні долоньки? Ці відповіді - щирі, сповнені взаємопідримки, в них немає місця фізичному приниженню гідності людини.

       У межах Всеукраїнської акції “16 днів проти насильства” психологічною службою також були проведені виховні бесіди та тренінги з нагоди Всесвітнього дня Боротьби зі СНІДом та уроки толерантності з нагоди Міжнародного дня людей з інвалідністю. Під час тренінгу «Торгівля людьми – прихована небезпека», учні обговорювали причини, форми та наслідки  явища торгівлі людьми,  як їх попередити і уникнути. До дня вшанування памяті студенток розстріляних у Монреалі пройшла акція «Ми проти гендерного насильства».

          Учні переглянули  відеофільми про форми й види насильства та дискутували на тему його уникнення. Також пройшли виставки малюнків на тему «Країна щасливого дитинства» та «Світ моїх прав»

   Проведені заходи, спонукали до аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов'язків, а також шанобливе ставлення до людей (дітей) з інвалідністю, ВІЛ.

 

 

Європейський день захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства

    18 листопада в Європі відзначається Європейський день захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства.

  Тема 2020 року "Запобігання ризикованій поведінці дітей: створені власноруч фото та відео матеріали сексуального характеру за участю дітей". 

   Практичний психолог закладу Санкіна С.С.  розповіла  учням молодших класів як розрізняти хороші та погані дотики, пояснила, що існують погані та хороші секрети та ознайомила з правилом “Тут мене не торкайся”. Також було продемонстровано мультфільм  “Кіко та рука” 

  Інформаційно-методичні матеріали, які раніше розробив чи адаптував Український фонд «Благополуччя дітей»:

  1. Книжка для читання дітям "Кіко та рука"
  2. Листівка для батьків "Навчіть дитину правила "Тут мене не торкайся"
  3. Брошура для дітей та батьків "Я можу себе захистити"

 

 

Тиждень толерантності в Косівщинській школі-інтернаті

      Міжнародний день толерантності відзначає 16 листопада в усіх країнах світу. Його запровадили у 1995 р. за рішенням ЮНЕСКО, проголошеному в Декларації принципів термінології. У цій декларації йдеться про ефективність всіх людей, незалежно від їхньої віри, етнічної стійкості та кольору шкіри.

       У рамках відзначення Міжнародного Дня Толерантності в нашій школі з 16 по 20 листопада пройшов Тиждень толерантності. Впродовж тижня робота психологічної служби школи була спрямована на формування в учнів поваги до інших людей, їх думки, підвищення настрою учасників освітнього процесу, створення ситуації успіху для невпевнених дітей.

  План проведення тематичного тижня був насиченим та різноманітним. Проведено анкетування «Чи толерантна ти людина», проведена акція «Дерево побажань» та створення плакату «Добро дарує крила». Учні 1-4 класів переглядали мультфільми про добро, терпіння, порозуміння у світі. Пройшов фотомарафон «Подаруй світу посмішку».  

      Протягом тижня проводились заняття на теми «Всі ми різні, всі ми рівні» з учнями 6 класу, тренінг «Толерантність у житті людини» з учнями 7-10 класів та інші.

    Активним було голосування 16-17 листопада учнів та працівників закладу, вони обирали «Найпозитивнішого учня школи». Цей титул отримали одразу дві учениці - Севрюк Діна та Захарченко Наташа. 

      Проведені заходи дали можливість ще раз переконатися, що у світі діють закони добра, терпимості, чесності, щирості, співпереживання та любові, а толерантність врятує світ

 

 

18 жовтня -  Європейський день боротьби

з торгівлею людьми.

    Для жертв торгівлі людьми не має національностей, кольору шкіри або рівня освіти та заможності.

   Будь-яка людина може стати особою, яка постраждала від торгівлі людьми, особливо в умовах економічної кризи та збройного конфлікту, коли складні життєві обставини вимушають людей погоджуватися на дуже ризикові пропозиції працевлаштування.

   День обізнаності про торгівлю людьми присвячений підвищенню уваги про таке ганебне явищє, як торгівля людьми.

НАЦІОНАЛЬНА БЕЗКОШТОВНА ГАРЯЧА ЛІНІЯ З ПИТАНЬ ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ МІГРАНТІВ:

527 – безкоштовні дзвінки з мобільних телефонів в Україні

0-800-505-501 – безкоштовні дзвінки зі стаціонарних телефонів в Україні

Графік роботи гарячої лінії: пн-нд з 08:00 до 20:00

527.org.ua – електронні консультації.

   

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ

ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ

 

      З 14 по 18 вересня 2020року в Косівщинській школі було проведено Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу.

      Протягом тижня психологічної служби було проведено відповідні заходи, а саме: з учнями 1-4 класів практичного психолога Санкіна С.С. провела роки спілкування «Річ краще нова, а дружба стара», «Простягніть руку підтримки». З учнями 6-10 класів занять «Допоможи собі, рятуючи інших», тренінг «Що робити, коли з мене знущаються»

       Соціальним педагогом Залозною С.М. були проведені такі заходи: огляд мультфільмів, які допомагають допомогти запобігти булінгу з учнями молодих класів, з учнями старшої школи тренінг «Стоп булінг: протидія жорстокості та насильству», переглянув та оголосив відео «Жорсткість і насильство - відрута для нашого життя».

 

     У результаті проведення заходів у школярах формується здатність протистояти булінгу, навігації ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, створенню особистості мирної стратегії поведінки у конфліктах, запобіганні насильству в учнівському середовищі.

10 вересня - Всесвітній день запобіганню

самоушкоджуючої поведінки.

 Сьогодні в нашій школі пройшов фотомарафон "Позитив через об'єктив" Прсмішка - це запорука гарного настрою і міного здоров'я. Посміхайтеся частіше!

 

ДОМАШНЄ НАСИЛЬСТВО: як захиститись в умовах карантину

 

      Міжнародний день сім’ї встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році і відзначається щорічно 15 травня. Встановлення цього дня покликане звернути увагу громадськості різних країн на численні проблеми сім’ї. На думку Генерального секретаря ООН Кофі Аннана, коли зневажаються основні права однієї сім’ї - єдність всієї людської сім’ї, членами якої вони є, перебуває під загрозою.

     Будучи одним із основних інститутів суспільства, першою сходинкою соціалізації людини, сім’я розвивається та видозмінюється разом із навколишнім світом, по-своєму реагуючи на вимоги часу, відповідаючи на громадські потреби і сама формує їх.
     Сім’я як основний елемент суспільства була і залишається берегинею людських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Завдяки сім’ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу!
     У всі часи по відношенню держави, а також по становищу сім’ї в суспільстві судили про розвиток країни. Це тому, що щасливий союз сім’ї і держави - необхідна запорука процвітання і добробуту її громадян.
     З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Вона - джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, то, на чому будується будь-яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина. Благополуччя родини - ось мірило розвитку і прогресу країни.

 

 

   4 травня в Україні відзначають Всесвітній день протидії булінгу. Зараз, під час карантину, наші діти дуже багато часу проводять у всесвітній мережі. Для їхньої безпеки  Міністерство цифрової трансформації України за підтримки ЮНІСЕФ в Україні. створили освітній серіал. "Про кібербулінг для підлітків"

   В ньому ви дізнаєтесь, як виглядає кібербулінг, які причини та потенційні наслідки кібербулінгу, як припинити кібербулінг і що робити, якщо хтось із друзів став жертвою кібербулінгу. Участь в освітньому серіалі взяли українська суперстар NK | Настя Каменських і співачка, акторка та ютуб-влогерка Анна Трінчер

 

https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying

 

 

 

 

План проведення

онлайн-тижня психології

під гаслом

 

«Психологія у моєму житті»

 

21.04.2020 «Намалюй свій настрій»

Акція «Намалюй свій настрій»

Психологія кольору. Що означає кожний колір

 http://remontvdome.com.ua/psihologiya-koloru-shcho-oznachae-kozhen-kolir_lrus-p5-i4461.html

 Створення унікального дерева щастя

https://www.youtube.com/watch?v=lwM1w-GCyhI&fbclid=IwAR3l6qC-i1OenSNXoa3e-TgAN3tt6W55hBgaBeTPC1ovWmdWWYqaLuZ-6v

 

22.04.2020  «Поділись посмішкою»

Акція «Поділись посмішкою»

«Про користь обіймів»

https://zatyshok.net.ua/4875/?fbclid=IwAR0gMD6GQMSBx9QAZHk3nZF4He86YT3yL0ovdp7JoQNVVxOMHpTTBMtEtLs

Тестування "Відкрити себе для себе самого"

https://ru.padlet.com/svetlanasankina226/Bookmarks/wish/522418734

Мультик «Крихітка Єнот» 

https://www.youtube.com/watch?v=djGa71cPvD4

 

23.04.2020 «Я+ТИ=МИ»

Акція "Ми щаслива родина"

10 найкращих фраз батьківської підтримки

https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/517307453/bdd9d94a9a17ec2302bee5ce3af0e9d4/94231926_677827689634670_8188908324431855616_n.jpg

Навчіть дитину піклуватись про інших

https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/17/

Техніка «Колесо життєвого балансу»

https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/517307453/b1d5725fbd559ef4024532e005c6f108/_______.doc

«Як зберігати рівновагу під тиском стресу»

https://mizky.com/article/259/stay-calm

10 способів сказати «Я тебе люблю» 

https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/541630800/38bbe9375868c85db86849c0f69012c4/____________viber_2020_04_24_15_26_30.jpg

 

24.04.2020 «Пізнай себе і ти пізнаєш світ»

Асоціативний тест «Подорож»

https://stpp.sumy.ua/asotsiatyvnyj-test-podorozh.html

Ідеальна професія для кожного знаку зодіака

https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/541630800/7b074d7a4455286497b2c0710e62b15e/________________________________.pptx

10 принципів кожного знаку Зодіаку

https://zatyshok.net.ua/2683/

Тест «Кольорові двері»

http://natalidea.ru/cvetnye-dveri/

Асоціативний тест «Три питання»

https://stpp.sumy.ua/asotsiatyvnyj-test-3-pytannya.html?fbclid=IwAR1YclRN9jzjGniGlt9mTqpWRwawdjEPuAdrKUD6T8D6UdMxAai07DCdXJw

 

 

 

 

ЩОРІЧНА ВСЕУКРАЇНСЬКА АКЦІЯ "16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА"

      Міжнародна спільнота щорічно підтримує акцію "16 днів проти насильства". Тисячі громадян та сотні державних і громадських організацій з більш ніж 100 країн світу активізують з 25 листопада по 10 грудня свої зусилля заради об’єднуючої мети: збільшити розуміння та обізнаність про всі форми насильства у співвітчизників, створити в конкретному регіоні або окремій державі соціальний простір, вільний від насильства.

Дати початку та завершення Акції вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства стосовно жінок та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням прав людини.

Шістнадцятиденний період акції охоплює наступні важливі дати:

– 25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;

– 1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;

– 2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;

–3грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;

– 5 грудня – Міжнародний день волонтера;

– 6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;

– 10 грудня – Міжнародний день прав людини.

 

      В нашій школі також пройшла акція "16 днів проти насильства"  Практичним психологом та соціальним педагогом проводились просвітницько-інформаційні заходи: тренінгові заняття «Стоп БУЛІНГ», «СНІД. Подумай про майбутнє – обери життя», «Людина не для продажу», «Права дитини, та їх реалізація у суспільстві»; година спілкування «Подорож у країну добра»; керований перегляд відеофільмів «Станція призначення життя» та «Азбука здоров’я».  Акція «Долоньки щирих побажань» була проведена до дян людей з інвалідністю. Також пройшла виставка малюнків «Права очима дітей»

       З учнями 8-10 класів було проведено анкетування «Домашнє насильство» з метою виявлення обізнаності школярів про насильство в сім'ї та школі.

         До Міжнародного дня порозуміння з ВІЛ-інфікованими була проведена інформаційна хвилина «Це страшне явище – наркоманія» та квест «Коли небезпека поруч»

         Проведені заходи, спонукали до аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків, а також шанобливе ставлення до людей(дітей)  з інвалідністю, хворих на ВІЛ.

 

      

ЩОРІЧНА ВСЕУКРАЇНСЬКА АКЦІЯ "16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА"

      Міжнародне спільнота щорічно підтримує акцію "16 днів проти насильства". Тисячі громадян та сотні державних та громадських організацій з більш ніж 100 країн світу активізують з 25 листопада на 10 грудня свою діяльність за рахунок об'єднаної мети: збільшити розуміння та відомість про всі форми насильства у товариствах, створити в конкретному регіоні або окремій державній соціальній громаді, вільний від насильства.

 

Дати початок та завершення Акції вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства жінок та жінок проти захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людьми, незалежно від її стану, порушуючи право людини.

      Шістнадцятиденний період дії охоплює наступні важливі дати:

- 25 листопада - Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;

- 1 грудня - Всесвітній день боротьби зі СНІДом;

- 2 грудня - Міжнародний день боротьби з рабством;

3грудня - Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;

- 5 грудня - Міжнародний день волонтера;

- 6 грудня - Вшанування пам'яті студентів, розстріляних у Монреалі;

- 10 грудня - Міжнародний день прав людини.

     У нашій школі також пройшлася акція "16 днів проти насильства" Практичним психологом та соціальним педагогом проводились просвітницько-інформаційні заходи: тренінгові заняття «Стоп БУЛІНГ», «СНІД. Подумай про майбутнє - обери життя »,« Людина не для продажу »,« Права дитини, та їх реалізація в суспільстві »; рік спілкування «Подорож у країні добра» ; до ерованого перегляду відеофільмів «Станція призначення життя» та «Азбука здоров'я». Акція «Долоньки щирих побажань» була проведена до людей з інвалідністю. Також пройшла виставка малюнків «Права очима дітей»

     З учнями 8-10 класів було проведено анкетування «Домашнє насильство» з метою виявлення обізнаності школярів про насильство в сім'ї та школі.

     До Міжнародного дня усвідомлення з ВІЛ-інфікованими була пров єна  інформаційна хвилина «Це страшне явище - наркоманія» та квест «Колі небезпеки повідомлення»

      Проведені заходи, спонукали до аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов'язків, а також шанобливе ставлення до людей (дітей) з інвалідністю, ВІЛ.

 

 

 

                               До уваги батьків!
        Що стає причиною булінгу в закладах освіти, як виявити, попередити та протидіяти цькуванню, а також правильно вирішувати конфлікти? Відповіді на ці й інші питання є в безкоштовному онлайн-курсі «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на освітній платформі Prometheus. Він був створений за ініціативи Міністерства освіти і науки та стартував 2 квітня 2019 року.
        Курс орієнтований на учасників освітнього процесу, але пройти його може кожен охочий – він абсолютно відкритий та доступний цілодобово. Навчання триває 80 годин – 50 теорії та 30 практики, проходити його можна за будь-яким зручним графіком. У разі успішного закінчення курсу учасники отримають відповідні сертифікати.
        Онлайн-курс створено за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та українського громадського проекту масових відкритих онлайн-курсів Prometheus.
               Запрошуємо Вас, шановні батьки, приєднатися до створення безпечного освітнього середовища для наших дітей. Посилання (https://prometheus.org.ua/)

НЕБЕЗПЕЧНІ КВЕСТИ. ЯК УБЕРЕГТИ ДІТЕЙ

У поліції опублікували список назв можливих груп смерті в соціальних мережах: "Кити пливуть нагору", "Розбуди мене о 04:20", f57, f58, "Тихий дім", "Рина", "Няпока", "Море китів", "50 днів до мого..." "Червона сова", "Момо".

Також мають насторожити такі хештеги, як #домкитов, #морекитов, #млечныйпуть, #150звезд, #ff33, #d28, #хочувигру, #бегиилиумри, і записи в акаунті соцмереж цифри 50 і менше, а також зображення китів, особливо летючих, метеликів і єдинорогів.

Варто також звернути увагу на використання в спілкуванні з друзями фраз: "Розбуди мене о 04:20" і "Я в грі".

Рекомендації для батьків:

- перевіряти шкірні покриви - і якщо на них є неприродні пошкодження, постаратися з'ясувати причину їх появи;

- перевірити, якими пабліками гуляє дитина;

- звернути увагу на коло спілкування;

- зайняти вільний час дитини спортивними чи творчими секціями;

- обов'язково контролювати фото і відео в гаджетах.

Зазначимо, що найважливішими для кожної дитини є увага батьків і їхня турбота. Необхідно якнайчастіше проговорювати з дитиною її проблеми і ділитися думками.


Дитина-комп'ютероман. Що робити?

Кожен знає про шкоду впливу комп'ютерної залежності на психічне і фізичне здоров'я дітей. На практиці виглядає це дуже непривабливо: уроки робляться як-небудь, успішність нестримно падає, кращий друг - комп'ютер, відповідно проблеми з комунікабельністю, малорухливість і їжа, що з’їдається за комп'ютером або в поспішках від чого батьки теж не будуть в захваті.

Мінуси можна перераховувати ще довго, вони переважують декілька жалюгідних плюсів, повторюваних папами і мамами для заспокоєння совісті самим собі: «Нехай краще так, чим палити в під'їзді» або «в житті згодиться».Як може згодитися в житті проходження гри Counter Strike, це не знає ніхто.

Домовленості, крики, нотації, запаролювання системи, як правило, дають негативний результат. Не поспішайте давати вихід роздратуванню. Ваша дитина-комп'ютероман? Ось декілька порад, як отримати з цього користь. Купуйте ігри і програми на англійській мові і, повірте, незабаром вчителька англійської буде вражена словарним запасом вашого чада.

Якщо немає можливості придбати окремий комп'ютер, виділіть дитині окрему операційну систему у вашому. Урочисто повідомте, що тепер він господар і може робити в ній, щозабажає. Хай колупається, обслуговує, пробує програми - і однокласники швидко почнуть його поважати, та запитувати поради.

Порадьте вести щоденник або власні записи в комп'ютері, і ви навіть не встигнете зрозуміти, коли дитя освоїло Office Word.

Підкиньте маленькому комп'ютерному генієві болванок і покажіть, як записувати диски. Повірте, він знайде їм застосування.

Домашнє відео і фото - ось де простір для творчості і фантазії. І нехай першими будуть змонтована батькова голова і тулуб кішки, а відеокліп - з дня народження бабусі. Головне - він знає ЯК це робити.

Але головне - встановіть непорушні правила користування ПК. Невиконання яких карається вищою мірою покарання: відлучення від ПК на день, два, а то і тиждень. Зрозуміло, що Вам буде шкода бачити свою пригнічену дитину. А ще будьте готові, що вона може пустити в хід сльози, істерики і шантаж. Тримайтеся, буде нелегко, але, думаю, не варто пояснювати, чому здаватися не можна. Хочеш місце за комп'ютером, виконуй правила:

·         Користуватися ПК в умитому, причесаному і одягненому вигляді.

·         Сідати за комп'ютер лише в разі вивчених уроків і в повністю чистій і охайній кімнаті.

·         За комп'ютером не приймати їжу, чай, лимонад і т.п.

·         Список справ, залишених мамою, виконаний на 100%.

·         Не битися за мишку з сестрою (братом) - вчитися домовлятися.

·         Не чіпати папки «Папа» і «Сюди не лізь».

Можна при бажанні додати ще пару пунктів, але, впевнені, вистачить навіть і цього. Практика показує, що після виконання вищеперелічених умов, часу на ПК залишається якраз стільки, аби не зашкодити дитячому організму.

Звичайно, не всі наведені тут правила і поради можуть спрацювати, а ще як мінімум один з батьків повинен вміти користуватися і обслуговувати ПК. Але якщо ваш маленький комп’ютероман кмітливий, не має особливих проблем з навчанням в школі, голова знаходиться на потрібному місці, а за зайву годину за комп'ютером він готовий навіть мити посуд, придивіться уважніше до своєї маленької дитини, можливо, це майбутній Біл Гейтс?


"Синій кит" - гра, яка вбиває підлітків

Так звані групи смерті, що доводять дітей до самогубства, тепер стали популярні в Україні.

У лютому різко зросла кількість пошукових запитів на тему ігор, фіналом яких стає спроба вчинити самогубство. Українська кіберполіція попереджає, що у Вконтакте такі спільноти ведуть кваліфіковані психологи, які й схиляють дітей до суїциду.

Минулої весни в Росії розгорівся скандал навколо груп у соцмережах із суїцидальною тематикою. На той момент ЗМІ повідомили про самогубства 130 підлітків, підписаних на такі пабліки.

Правила гри

За даними кіберполіції, адміністратори суїцидальних пабліків: такі, як "Кити пливуть нагору", "Розбуди мене о 04:20", f57, f58, "Тихий дім", "Рина", "Няпока", "Море китів", "50 днів до мого...", - часто самі знаходять депресивних підлітків.

Перед тим, як втягнути дитини у квест, модератори вивчають його особистість і якщо той має схильності до суїциду, надсилають йому завдання.

Найчастіше воно складається із завдання собі ушкоджень: наприклад, вирізати на своєму тілі кита чи напис, і все це потрібно знімати на фото чи відео.

Подібна гра триває 50 днів і має закінчитися самогубством дитини, яке також має бути зафіксоване на відео. За даними поліції, записи потім продаються в Darknet.

В Україні першою офіційно зареєстрованою жертвою груп смерті стала 15-річна Вілена, яка 6 грудня стрибнула з 13-го поверху в Маріуполі.

Чому кити?

Кити належать до того малого числа ссавців, які можуть добровільно самотужки померти. Ці тварини асоціюються в ідеологів груп смерті зі свободою, у тому числі з усвідомленим вибором піти із життя.

Підлітки порівнюють себе з китами, яких викинув океан, під яким мається на увазі суспільство, сім'я чи близька людина.

Згідно з описами з груп смерті, кити пробуджуються або помирають о 04:20. У цей час підлітки прокидаються, щоб отримати нове завдання.

"Червона сова"

Нова гра "Червона сова" працює за принципом сумнозвісного "Синього кита". Правила цієї суїцидальної гри для дітей шокують, а так звані "куратори" вимагають неможливого. Розповідаємо все, що таке "Червона сова" та як вберегти від неї дитину.

         "Червона сова" – це нова суїцидальна гра для підлітків. Її поширюють у забороненій в Україні соцмережі "ВКонтакте". Наразі в цій соцмережі діє сім груп "Сови". Час від часу деякі з них блокують, але вони знову відновлюють свою діяльність. При цьому групи – закриті, і заявки на вступ приймають лише від дітей.

          Додамо, що "Червона сова" почала набирати оберти в соцмережах місяць тому, і завдяки російським блогерам, які "заробляють" собі перегляди на цій темі, гра вийшла за межі інтернету і стала справді небезпечною.

Правила "Червоної сови"

Концепція гри "Червона сова" дуже схожа на "Синього кита" – у ній є "куратор", листування "ВКонтакте", жертви-підлітки і приз за перемогу (який саме – точної інформації немає). Але є й певні відмінності.

Ось як "грають" у "Червону сову": в особисті повідомлення "ВКонтакте" підлітку пише загадковий "куратор" і каже, що потрібно "Не спати 12 днів". Під час гри куратор перевіряє гравця словами "Сова не спить?". Відповідати потрібно "Сова ніколи не спить".

На додачу, "гравець" завжди має бути онлайн, а коли "куратор" надсилає відео – його потрібно відразу подивитися. Виконуєш завдання, не спиш 12 днів – і тоді нібито отримуєш "приз".

           Майбутніх жертв "куратори" шукають через друзів "гравців" або просто в соцмережах. Одним із перших діти отримують завдання розповісти про однокласників та рідних. Наступне завдання у "Червоній сові" – залучити їх до групи смерті.

Як "куратори" погрожують учасникам "Червоної сови"

Схема насправді дуже проста: послідовники "Синього кита" використовують залякування, аби домогтися свого. Спершу діти-"гравці" отримують посилання, при переході на яке вибиває помилку. Опісля "куратори" переконують, що так вони дізналися адресу учасника гри. Якщо ж дитина відмовиться виконувати якесь завдання, її погрожуватимуть "розбірками".

Основні поради, як вберегти дитину від "Червоної сови"

Батьки, ви мусите стежити за станом своїх дітей. Ці ознаки в їхній поведінці можуть свідчити про те, що ваше чадо почало грати в "Червону сову":

відчуженість

втома

постійно хоче спати

сидить в мережі посеред ночі

з'являються порізи на руках

 

Якщо ви помітили це в дитини – не кричіть на неї! Краще відверто та щиро поговоріть з нею. Переконайте, що ви допоможете їй покинути гру та захистите від "кураторів". Головне – не панікуйте, а зробіть усе можливе, щоб вберегти свою дитину.

 

 

На які ризики діти наражають себе в Інтернеті?

Серед ризиків в Інтернеті діти одразу називають найвідоміші: віруси – 39%, «дорослий» контент (маються на увазі сайти із порнографічним змістом) – 21%, Інтернет-залежність – 19% та шахрайство (мається на увазі викрадення особистої інформації і паролів, банківської інформації, шахрайство за допомогою Інтернет-магазинів та онлайн-сервісів з платними СМС) – 3,45%.

Дослідження показало: що дорослішою стає дитина, то більш безтурботно вона починає поводити себе в Інтернеті. Так, на реальну зустріч з людиною, з якою знайомі лише віртуально, вже ходили майже 12% опитаних дітей віком 10-11 років та більше ніж 60% підлітків 15-17 років. Дані про своїх батьків у мережі (місце роботи, посада) залишили 0,4 дітей віком 10-11 років та 6,5% 15-17-річних.

Найпопулярніші за відвідуваністю серед дітей ресурси в Інтернеті – соціальні мережі – містять найбільшу загрозу з точки зору доступності особистої інформації для сторонніх осіб.У соціальних мережах свій особистий номер телефону вже залишили 46% дітей 10-17 років, вказали домашню адресу – 36%, розмістили особисті фотографії – 51%.

При цьому показово, що від загальної кількості бажаючих отримати більше інформації про ризики в Інтернеті (72,5% респондентів-дітей) більшість – 89% хоче знати більше саме про захист у соціальних мережах.


Основи безпеки в Інтернеті для підлітків 15 — 18 років

Для підлітків є розповсюдженим той факт, що інколи вони переживають періоди низької самооцінки, шукають підтримки від своїх друзів та менше бажають виправдовувати очікування своїх батьків. Старші підлітки мають потребу ототожнювати себе з якоюсь групою, та бажають незалежності, й вони схильні порівнювати цінності своєї сім'ї та своїх товаришів. У старшому підлітковому віці діти є більш зрілими та готові взаємодіяти зі світом на інтелектуальному рівні. Загалом підлітки відкриті новим ідеям, але їм бракує життєвого досвіду для того, щоб оцінювати себе. Важливо, щоб батьки продовжували відігравати активну роль у контролі використання дітьми Internet.

Що роблять в онлайні підлітки

Підлітки завантажують музику, використовують обмін миттєвими повідомленнями, електронну пошту та грають в онлайнові ігри. Вони активно використовують пошукові сервери для знаходження інформації в Internet. Більшість підлітків відвідувала чат-кімнати, і багато з них брали участь у дорослих або приватних чатах. Хлопці в цьому віці скоріше за все виходять за межі, шукаючи грубий гумор, насильство, азартні ігри та відверті сайти для дорослих. Дівчата, скоріш за все, схильні до розмов в онлайні й більш піддані сексуальним домаганням.

Підказки з безпеки

Ось кілька підказок з безпеки, які вам слід взяти до уваги, коли ви даєте рекомендації з використання онлайну підліткам:

1.     Створіть список Правил користування Internet вдома за участю ваших дітей. Туди ви маєте включити типи сайтів з необмеженим доступом, години користування Internet та рекомендації зі спілкування з іншими в онлайні, включаючи чат-кімнати.

2.     Тримайте комп'ютери з Internet-з'єднанням у відкритій зоні, поза межами кімнати вашої дитини.

3.     Поговоріть зі своїми дітьми про їхніх онлайнових друзів та те, чим вони займаються так, як ви б говорили про будь-яких інших друзів або заняття. Це включає розмови з вашими дітьми про список миттєвих повідомлень і про те, щоб вони не спілкувалися з незнайомцями.

4.     Вивчіть інструменти для фільтрування Internet (такі як Батьківський контроль в Windows Vista) як один із додаткових — але не замінюючих — методів батьківського контролю.

5.     Знайте, які чат-кімнати та дошки повідомлень вони відвідують та з ким розмовляють.

6.     Рекомендуйте їм використовувати контрольовані чат-кімнати, та наполягайте на тому, щоб вони залишалися в публічних зонах чат-кімнат.

7.     Наполягайте на тому, щоб ваші діти ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм онлайновим другом.

8.     Навчіть своїх дітей ніколи не давати про себе інформацію по електронній пошті, в чат-кімнатах, дошках оголошень, реєстраційних формах і персональних профілях, а також при участі в онлайнових конкурса.

9.     Навчіть своїх дітей не завантажувати програми, музику або файли без вашого дозволу. Спільний доступ до файлів, отримання текстів та картинок з Інтернету може порушувати закони про авторські права.

10.                        Скажіть своїй дитині розповідати вам про те, що або хто в онлайні примушує її почувати себе незручно або налякано. Будьте спокійними та нагадайте своїм дітям, що у них не виникне проблем, якщо вони про щось вам повідомлять. (Важливо, щоб ваша дитина не думала, що її позбавлять привілеї користуватися комп'ютером). Прочитайте більше про те, як діяти з онлайновими хижаками та кібер-хуліганами.

11.                        Поговоріть із своїми дітьми про онлайнову порнографію та направте їх на позитивні сайти про здоров'я та сексуальність.

12.                        Допоможіть дітям захиститися від спаму (EN). Скажіть їм не давати свої адреса електронної пошти, не відповідати на "сміттєву" пошту та використовувати фільтри електронної пошти.

13.                        Знайте, які сайти відвідують ваші діти. Перевірте, щоб вони не відвідували сайти з агресивним змістом, або самі не розміщали персональну інформацію та фотографії.

14.                        Навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в онлайні. Вони не повинні використовувати Internet для розповсюдження пліток, хуліганити або загрожувати іншим.

15.                        Переконайтеся, що ваші діти-підлітки консультуються з вами, перш ніж проводити в онлайні якісь фінансові операції, включаючи замовлення, купівлю або продаж.

16.                        Обговоріть онлайнові азартні ігри та їхні потенційні ризики зі своїми дітьми-підлітками. Нагадайте їм, що їхні азартні розваги в онлайні є незаконними.

Для батьків

Кількість комп’ютерів, для яких встановлюється з’єднання з мережею Інтернет, зростає кожного дня. Водночас як серед корпоративних, так і серед домашніх користувачів дедалі поширенішим стає підключення до високошвидкісних каналів. Це означає, що все більше дітей отримують можливість працювати в Інтернеті, а отже, надзвичайно актуальною стає проблема безпеки наших дітей у Всесвітній мережі. Оскільки від самого початку мережа Інтернет розвивалася неконтрольовано, тепер у ній міститься величезний обсяг інформації, серед якої багато небезпечної. У зв’язку з цим, а також тому, що вік, в якому людина починає працювати з Інтернетом, стає дедалі молодшим, постає проблема захисту дітей. А хто їм у цьому допоможе, як не їхні батьки?

Безпечне використання Інтернету дітьми різного віку

До 7 років

Гарні звички у дітей виробляються вже під час перших відвідуваннь Інтернету. А оскільки діти дошкільного віку намагаються дотримуватись встановлених батьками правил, то це не лише впливає на їх виховання, а й сприяє розвитку користувацьких навичок.

Діти віком до 7 років не завжди можуть розуміти розміщену в Інтернеті інформацію, зокрема відрізняти корисну інформацію від некорисної, наприклад, фактичний вміст від реклами. Батьки повинні допомагати своїм дітям знаходити підходящий матеріал. Діти часто не бачать різниці між використанням Інтернету або ігор та створенням малюнків на комп'ютері.

Батькам потрібно встановити правила використання комп'ютера дітьми віком до 7 років.

Час, проведений за комп'ютером, має бути обмеженим, щоб не шкодити здоров’ю.

Комп'ютер має стояти у кімнаті, якою користуються всі члени сім’ї, наприклад у вітальні. Бажано, щоб біля дошкільнят під час використання ними Інтернету знаходився хтось із дорослих.

Доступ дітей дошкільного віку до Інтернету повинен бути обмеженим знайомими сайтами, що заздалегідь визначені батьками. Більш досвідчені діти можуть шукати знайомі сайти за допомогою меню «Вибране» у веб-браузері.

Найбезпечнішим рішенням є створення для дитини персонального операційного середовища, де доступ до Інтернету обмежено лише визначеними сайтами.

Від 7 до 9 років

Діти молодшого шкільного віку використовують Інтернет не лише вдома, а й у друзів та у школі. Батьки мають виробити відповідні правила щодо використання Інтернету їхніми дітьми. Діти віком від 7 до 9 років вже можуть розуміти побачене. Однак вони не вміють користуватися матеріалом, який пропонує Інтернет, зокрема матеріалом (зображеннями, текстами або звуками), який не відповідає їхнім віковим особливостям. Розповіді про це та пояснення різних речей, з якими діти можуть зіштовхнутися в Інтернеті, допоможуть їм стати відповідальними і спроможними працювати самостійно і безпечно в онлайні. Щоб допомогти своїм дітям, батьки можуть поділитися власними думками та досвідом щодо використання Інтернету.

Діти у віці від 7 до 9 років ще потребують нагляду та контролю з боку батьків під час використання Інтернету. Батькам потрібно виробити правила щодо використання Інтернету їхніми дітьми, а потім коригувати їх у міру дорослішання дітей.

Вдома використовувати Інтернет варто все ще у присутності батьків. Це гарантує, що вони будуть поруч з дітьми у будь-якій проблемній ситуації.

Якщо комп'ютер стоїть у загальній кімнаті, використання Інтернету стає частиною повсякденного життя сім’ї.

Дитина може ще не бути спроможною самостійно визначити надійність веб-сайту, тому вона повинна завжди звертатися за дозволом батьків, перш ніж розмістити особисту інформацію в Інтернеті.

Чат-кімнати та інші види публічного онлайнового спілкування можуть бути все ще непідходящими для дитини. Адреса електронної пошти, використовувана у цьому віці, має бути спільною сімейною адресою електронної пошти.

Створення облікового запису для дитини з обмеженими користувацькими правами допомагає їй навчитися використовувати комп'ютер самостійно.

Дізнатися більше: Безпечне робоче середовище.

Програми фільтрування також можуть запобігти доступу до непідходящих сайтів, але батьки все ще повинні контролювати дітей під час користування ними Інтернетом.

Від 10 до 12 років

Школярі, можливо, вже знають, як використовувати Інтернет у різних цілях. Батьки можуть підтримати свою дитину, ознайомившись із сайтами, якими користуються їхні діти відома, дізнатися про їхнє хобі або інші інтереси, пов’язані з мережею. Дорослі можуть також використовувати Інтернет для планування певних подій, які стосуються всієї сім’ї. Це дає змогу батькам і дітям обговорювати сайти, які є надійними і заслуговують на довіру, а також де можна знайти достовірну та якісну інформацію. Щоб дізнатися, як перевірити веб-сайт, скористайтеся порадами, що містяться за адресою http://www.demos-internet.ru/services.ssl.description.html.

Діти у віці від 10 до 12 років все ще потребують контролю з боку батьків, а також мають дотримуватись правил використання Інтернету. Однак деякі діти можуть порушувати правила й уникати нагляду батьків, якщо вони вважатимуть, що їх занадто обмежують або не задовольняють їхні потреби.

Батьки мають домовитись із дітьми про те, що їм дозволено робити в Інтернеті, а що -- ні. Приклади: відповідальність відправника повідомлення, завантаження файліві авторські права, встановлення програм.

Узгодьте з дітьми, яку особисту інформацію вони можуть розміщувати в Інтернеті, а також розкажіть їм про ризики, пов'язані з розкриттям такої інформації.

Дізнатися більше: Онлайнові обговорення/Особиста конфіденційність.

Діти вже зацікавлені у використанні чатів або IRC, тому батьки повинні розповідати їм про безпечне спілкування, а також слідкувати за тим, як їхня дитина спілкується в онлайні.

Дізнатися більше: Онлайнові обговорення.

Багато дітей є цікавими і допитливими, тому батьки такім дітям особливо мають наголосити на потребі безпечного й обережного використання Інтернету.

Необхідно регулярно оновлювати засоби безпеки комп’ютера.

Від 13 до 15 років

Для дітей у цьому віці Інтернет стає частиною їхнього життя. Вони знайомляться з новими людьми і проводять чимало часу в онлайні, шукають необхідну інформацію, яка має відношення до їхньої шкільної роботи або відповідає їхнім інтересам. Завдяки більш високому рівню грамотності це відкриває багато можливостей використання Інтернету. Іноді батькам важко дізнатися про те, що роблять їхні діти в онлайні. У цьому віці діти також йдуть на ризик і випробовують свої можливості — технічні обмеження і заборони можуть не бути ефективним шляхом підвищення безпеки в онлайні.

13-15-річні діти можуть тримати у секреті те, що вони роблять в Інтернеті, особливо якщо батьки раніше не цікавилися, як їхня дитина використовує мережу. Тому важливим є відкрите спілкування і зацікавленість батьків у тому, що робить дитина в Інтернеті.

 

 

ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ

          Психологія - це наука, яка є хоч і досить складною, але цікавою і важливою для людини. Тим більше, що вона є однією з найдивніших наук. Правда, в наш час здивувати людину чим не будь не так вже й легко. Адже наше сьогодення наповнене вражаючими дивовижними відкриттями і звершеннями в соціальній, науковій, політичній та економічній сферах. І все таки, найзагадковіші далеко ще не вивчені до кінця таємниці знаходяться в самій людині і особливо в її психічній діяльності. Тому, метою проведення тижня психології  є:

- розширення психологічних знань учнів;

- розкриття індивідуальних особливостей;

- розкриття та розвиток здібностей вихованців;

- розвиток розумових здібностей (уваги, пам'яті, мислення,           творчої уяви тощо);

- формування психологічної культури;

- розвиток креативності учнів.

         З 22.04 по 26.04.2019 року в нашій школі пройшов тиждень психології.  Він став справжнім святом для душі. Неодмінними супутниками творчого процесу стали гарний настрій, активні обговорення та дружні посмішки.

          Понеділок пройшов під гаслом «День гарного настрою» і розпочався з лінійки-відкриття, де учнів познайомили з планом роботи на тиждень. Діти писали побажання на листочках «Дерева побажань». Всі бажаючі могли взяти участь в акції «Скринька передбачень»  Загальношкільна гра «Слідопит» вчила учнів  розвивати стосунки між членами групи, комунікативні здібності учнів, навич­ки інтерв’ювання, навички самоорганізації на спільну діяльність.

           Вівторок -  «День здорових емоцій». Було проведено виставку малюнків «Щастя – це…», де учні продемонстрували свої таланти. Вихованці школи взяли участь у грі «Пожирач неприємностей». В бібліотеці відкрилась книжкова виставка «У гармонії з собою»

           Середа – «День радості», протягом дня всі бажаючі мали змогу провести експрес-діагностику і пізнати себе самого.  З учнями 8-Б класу було проведено заняття «Людина починається з добра», мета якого  довести до свідомості дітей, що добро тво­риться безкорисно, викликати бажання творити добро й уникати злих вчинків.

          У четвер з учнями 6 класу було проведено заняття «Непізнана планета «Я». Мета заходу -  формування навичок самоаналізу та самоконтролю, позитивного ставлення до себе і до інших, усвідомлення себе. В цей день учні 4-10 класів  створювали класні колажі «Ми щасливі коли…»

          Ще одним приємним моментом тижня стала підсумкова лінійка, де було проведено нагородження переможців гри «Слідопит», якими стали учні 6 класу.  

          Під час проведення тижня психології діти контактували між собою, з учнями інших класів, педагогами, що допомогло розширити їхній соціальний досвід, розвинути навички спілкування, підвищити рівень довіри між всіма учасниками освітнього процесу, дати відчуття товариськості, взаємодопомоги, підтримки ближнього, доброзичливості.

 

        

 

 

16 листопада соціальний педагог та практичний психолог школи провели всеукраїнську акцію до «Дня толерантності».

 

Діти з радістю взяли в ній участь.


Поняття  «резилієнс» (англ., resilience) увійшло в науки пролюдину з механіки, де означає фізичну здатність матеріалу «по+вертатись у вихідний стан». Зараз цей термін широко використо$вується у психології, медицині, соціальних науках і розглядаєтьсяу зв’язку з питаннями впливу на людину несприятливих (екстре$мальних, загрозливих, стресових) умов і здатності до збережен+ня нормального функціонування людини та/або соціальної сис$теми (сім’ї, громади, організації) під час та після такого впливу.                  В україномовній (та російськомовній) психологічній літературі«резилієнс» перекладають як стресостійкість, життєстійкість, жит+тєздатність, стійкість до травми, емоційна стійкість, що вживаються для позначення ресурсів опанування стресовими і травмуючими подіями, психологічними наслідками травматичного стресу,втрати та інших лих .                                         Виокремлюють три основні фактори, які сприяють формуванню резилієнс у дітей:                                                                                 1) ознаки/атрибути самих дітей;                                                           2) сімейні фактори;                                                                             3) характеристики більш широкого соціального оточення.                  Захисні фактори, що сприяють формуванню резилієнс:  розвиток навичок вирішення проблем, самоефективність, низький рівень конфліктності між батьками, позитивний зв’язок «батьки –дитина» в ранньому дитинстві, турботливі стосунки з рідними,соціальна підтримка.Фактори та умови, що підвищують резилієнс: фізичне здоров’я, почуття гумору, почуття власної гідності, інтернальний локусконтролю, підтримка сім’ї, духовність, підтримка громади, інте$лект, продуктивні способи подолання труднощів, відчуття напря$мку або місії, адаптивне дистанціювання, андрогінні гендерні роліта реалістична оцінка навколишнього середовища.         Д. Майкенбаум описав способи виховання дітей, що сприяютьформуванню резилієнс до травмуючої події :                       1) оточення допомагає дитині грати звичні для неї ролі, жити у звичних, передбачуваних умовах, підтримувати і зберігати спокій;   2) оточенню необхідно мінімізувати вплив негативних новин надитину, турботливі батьки повинні стати прикладом позитивного копінгу;                                                                                                 3) слід залучити дитину до «здорових» видів діяльності (сон, харчування, різні види соціальної активності);                                     4) необхідно допомогти дитині використовувати ефективні ко$пінг$стратегії і відмовитись від уникання (впадати у відчай,звинувачувати інших, виявляти агресію, вживати наркотикиабо алкоголь);                                                                     5) навчати дитину підтримувати інших та допомагати їм;                 6) відкрито говорити з нею, переконувати, що кризи немає, алеробити це м’яко, не тиснути і не схиляти до розмови силою;сім’я повинна бути здатною допомогти дитині виробити планподолання будь-якої кризової ситуації;                                      7) навчати дитину розпізнавати та цінувати соціальну підтримку;   8) використовувати певні процедури, ритуали, щоб за їх допомогою горювати та надавати цьому сенс.                                      (Матеріал взято з навчально- методичного посібника "ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ/СТРЕСОСТІЙКОСТІУ ДІТЕЙ В ОСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ"

"Зупини ВІЛ/СНІД. Обери життя"

Найнадійніший спосіб уберегтися від СНІДу — це уникнути зараження вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ). Профілактика ВІЛ-інфекції на даний момент є найбільш важливим засобом боротьби з нею. Вченими в усьому світі ведеться розробка вакцини проти ВІЛ. Незважаючи на деякі обнадійливі результати, говорити про винахід такої вакцини поки рано. Отже, профілактика СНІДу стає особистою справою кожної людини.

Для формування відповідального ставлення до власного здоров'я проводиться різноманітна профілактична робота, зокерма щодо профілактики ВІЛ/СНІД. Учні школи-інтернату взяли участь у практичному занятті "Зупини ВІЛ/СНІД. Обери життя" та акції "Пов`яжи червону стрічку".

 

 

"STOP булінг"

Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, коли діти є жорстокими один до одного. Протягом останніх років соціальною світовою проблемою визнано поширення в освітньому середовищі такого явища, як шкільний булінг.

Так, ця тема безперечно є актуальною зараз. Досить багато дітей ображених, недолюблених, недооцінених, принижених…і батьками, і вчителями, і рідними, і однолітками, і друзями. Булінг – в основному латентний для оточуючих процес, але діти, які зазнали цькування, отримують психологічну травму різного ступеня тяжкості, що призводить до важких наслідків. І не має значення, мало місце фізичне насильство чи саме булінг, психологічний терор. Запобігання випадків шкільного насильства є найважливішим завданням школи, оскільки жорстоке ставлення до дитини неминуче призводить до негативних наслідків.

Маючи життєвий досвід та досвід роботи соціального педагога, переконана, що зачепити будь-які струни людської душі можна лише за допомогою любові, лише серцем можна виховувати будь-які риси і почуття у дитини… Любов виростає з любові, байдужість – з байдужості… Дитина переймає все те, що відчуває душею, бачить і чує навколо себе, тобто те, що «пропонують» їй дорослі, які її оточують. 

 

 

День безпечного інтернету в КЗСОР Косівщинській школі-інтернаті

 

5 лютого 2019 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”.

Цей день проводиться з метою залучити до дій кожного та кожну, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення найкращого цифрового досвіду.

 

Для того, щоб бути в курсі того, як цей день відзначається в світі та Україні слідкуйте за хештегами  #SID2019 та  #SaferInternetDay, #ДеньБезпечногоІнтернету у соціальних мережах.